باسمه تعالی

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا 

این آیه در ابتدای پیامی که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به محضر امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش منتشر کرده بودند،به چشم میخورد. براستی که پیروزی درخشان و بزرگی به جبهه مقاومت بخشیده شد.

البته همانطور که امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار اخیرشان فرمودند نباید از کید دشمنان غافل شد،بنابراین همه ما همچنان وظیفه داریم در مقابل کید دشمنان ، درمقابل وقاحت دشمنان و در مقابل توقعات بیجای دشمنان و همچنین توطئه های روز افزون آنان با کمال قدرت و استقامت و تا آخرین قطره خونمان بایستیم و امام خمینی (ره) چه زیبا  فرمودند: تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

در رابطه با وب ملازمان حرم 313 ، بنده از زمان شروع فعالیت این وب سعی و تلاشم رو معطوف بر این کرده بودم که در جهت شناساندن و آگاهی رساندن ابعاد مختلف این حرکت جهادی (مدافعان حرم) در دفاع از اسلام ،گامی بردارم چرا که هجمه های فراوانی علیه مدافعان حرم در اوایل حضور در دیگر سرزمین های اسلامی (عراق و سوریه) برای دفاع از اسلام و مقدسات اسلامی ، صورت میگرفت.شایعاتی که رسانه های معاند و همچنین داعشی های وطنی مدام به آن دامن میزدند  و ...

در هر صورت با تمام شایعات و حواشی و دست انداز های ایجاد شده ، این جمله و این اصل که "اسلام مرز نمی شناسد" و بالطبع برای مبارزه در جهت حفظ و نشر اسلام ناب محمدی هم مرزی وجود ندارد" ، به طور حقیقی مورد قبول اکثریت جامعه و مردم قرار گرفت.

و امروز نیز پس از شهادت چندین هزار نیروی مبارز و مدافع حرم (از عراق،سوریه،ایران،لبنان،افغانستان و ...) در جهت حفظ اسلام و مقدسات اسلامی در کشور های سوریه و عراق ، سیطره شجره خبیثه داعش با اعلام سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" به پایان رسید .

اینک اهم کارها بعد از نابودی داعش ، پرداختن به سیره شهدای مدافع حرم و زنده نگه داشتن یاد این شهدای والا مقام است،چیزی که وب ملازمان حرم 313 هم به مانند دیگر وب هایی که در این جهت فعالیت میکنند، از ابتدا به دنبال آن بوده است. بودن و همچنین ماندن در این مسیر درست و ارزشی توفیق میخواهد.

توفیقی که به دلایلی مدتی ست از بنده سلب شده و انشاا... که بتوانم در قالب و شکلی دیگر این راه ارزشمند رو ادامه بدم.

التماس دعا

و السلام علیکم و الرحمه الله


پ.ن1: ممنون از کسانی که مطالب رو پیگیری می کردند و نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات سازنده شون رو برامون ارسال می کردند.

پ.ن2: خیلی از دوستان برای نشر یک اثر ارزشی  و یا تبلیغ یک تولید کننده اثر ارزشی (در تلگرام و . . .) ، انگار باید بهشون پول داد تا اثر رو نشر بدن. تو این مدت خیلی به این در و اون در زدم تا معرفی کنم آثار رو .از جمله: آثار ارزشی مجموعه از آسمان . نمیدونم باید چی بگم ،یعنی باید به دوستان پولی پرداخت بشه تا اینچنین آثاری رو معرفی کنن.البته در مورد این مثال برای تقریبا یک سال پیش هستش که الان گروه از آسمان بیشتر شناخته شده س الحمدلله و دیگه نیازی به صد بار پیام دادن به ادمین های کانالهای شهدا نیست و  خودشون مستند ویژه شهدا رو بعضا تو کانال میذارند.

پ.ن3: در ادامه پ.ن قبلی بگم که !!!!!!. والا نمیدونم چی بگم.سرخورده شدم از بعضی اتفاق ها

پ.ن4: تو زمان فعالیت وب ایده های خوبی رو اجرا کردم و چیزی که باقی ماند و فرصت نشد که اجرا کنم ساخت بخش کامل و جامع اطلاعات شهدای مدافع حرم یعنی گنجینه شهدا هستش .اگه از دوستان کسی تونست، این طرح رو اجرایی کنه حتما ،اگه کمکی هم از بنده ساخته بود دریغ نخواهم کرد .همچنین ممنونم از ادمین های بعضی از کانال های شهدای مدافع حرم که اطلاعات شهدای حرم رو در اختیارم قرار دادن .بویژه ممنونم از ادمین کانال شهید صدرزاده که ادرس کانال "خصوصی" ادمین های کانال شهید رو دادن تا بتونم از اطلاعات شهید استفاده کنم.

پ.ن5:

ما سینه زدیم بی صدا باریدند/از هر چه که دم زدیم آن ها دیدند                                                                                         

ما مدعیان صف اول بودیم / از آخر مجلس شهدا را چیدند