به گزارش ملازمان حرم 313، ظهر دوشنبه پیکر پاک و مطهر محمدآژند شهید مدافع حرم با حضور جمعی از مسئولان اعم از ائمه جمعه شهرهای وحیدیه، شهریار، اندیشه، فرمانده سپاه این شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهدای گمنام شهریار تشییع شد.

از حاشیه های این مراسم حضور بسیار چشمگیر و برجسته مردم انقلابی شهریار بود که طراوت و شکوه خاص و کم نظیری را به این مراسم بخشیده بود.

علی کردی رئیس اداره بنیاد شهید شهریار در گفت و گو با هشدار نیوز ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم و مسئولان اظهار داشت:با عنایت به این که در ماه مبارک رمضان به سر می بریم، گمان ما بر این بود که شاید استقبال عمومی از این مراسم همچون گذشته چشمگیر نباشد.

وی افزود: برخلاف گمانه زنی ها، اقشار متعدد مردم اعم از بازاریان، کسبه، خانواده معظم شهدا، جمعیت دانش آموزی و دانشجویی این شهرستان، فرهنگیان، نظامیان و...حضور کم نظیری را به نمایش گذاشتند.

کردی در خاتمه یادآور شد: شهرستان شهریار تاکنون هشت شهید مدافع حرم را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و «محمد آژند» سومین شهید از رزمندگان جبهه مقاومت سوریه به شمار می رود که دی ماه سال گذشته به مقام رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است پس از رایزنی های بسیار، پیکر این شهید معظم به ایران انتقال داده شد و با انجام آزمایشان DNA مورد شناسایی قرار گرفت.