دیرگاهیست گلو بغض مکرر دارد، چند روزیست قلم حالت نشتر دارد،کوفیان داعیه ی مسجد و منبر دارند، عمر سعد زمان٬ وسوسه ی زر دارد یادمان هست٬ اجداد شما٬کرب بلا… ، شیعه از تیغ شما داغ به پیکر دارد بی سبب نیست که از شام٬ عراق آمده اید، حضرت عمه ی سادات٬ برادر دارد و شما کمتر از آنید٬ حسین تیغ کشد،کمتر از آنکه علمدار علم بردارد ما جوانان بنی فاطمی اربابیم ،بی حیا ! عمه ی ما مالک اشتر دارد ایل ما ایل عجم هاست که یک کودک ما جگری با جگر شیر برابر دارد .

اینکه ما دست به شمشیر و زره ایستادیم سبب این است که این طایفه رهبر دارد نه عراق است و نه سوریه خیالت راحت کشور ضامن آهوست،بزرگتر دارد وای اگر گرد و غباری به حرم بنشیند تیغ ما شوق٬ به انداختن سر دارد باید این شهر به آرامش خود برگردد که شب جمعه حرم روضه ی مادر دارد.

عطر شهادت فرزندان غیور ایران زمین این بار نه از خاکهای تفتیده جنوب بلکه از خرابه‌های شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد.

تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد، راهنمایش دل است و بهانه‌اش هم دل و بیعت حسینیان زمان بیعتی است به‌رنگ خون که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند. 

وحید فرهنگی والا متولد ۱۳۷۰ و فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد واحد تبریز بود. چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد.

سپس برای مداوا به تهران منتقل شد و روز سه شنبه، ۱۶ آبان ماه ۹۶ در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

این شهید ۲۶ ساله پیش‌‌تر از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات در رشته مکانیک وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. او هجدهمین شهید مدافع حرم استان آذربایجان شرقی است.

روحش شاد و یادش گرامی


برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)


باتشکر از: ابراهیم معصومی (مدیر وبلاگ جنگ نرم)