لحظه لحظه بوی ظهور می‏ آید                                      عطر ناب گل حضور می آید

شانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن مجید به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) همانند سالهای گذشته، طی نیمه نخست ماه شعبان المعظم از سوی رادیو قرآن برگزار می‏شود.

 در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت(عج) و با توجه به اهمیت و برکات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی یک دعا برای ختم کننده و اینکه بالاترین دعاها و عبادت ها، انتظار فرج خوانده شده است، رادیو قرآن امسال نیز با همکاری نهادهای قرآنی کشور شانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن مجید را برگزار می‏ کند.

طرح هزاران ختم قرآن از سال 1379 هر ساله طی نیمه اول ماه شعبان، همزمان با میلاد امام زمان(عج) با هدف دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‏شود و از آغاز این طرح تاکنون سازمان‏ها و نهادهای فرهنگی دولتی و سازمان‏های مردم‏نهاد برای اجرای این طرح همکاری خوبی داشته ‏اند.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بنیاد ختم قرآن مجید، مجموعه خبرگزاری ایکنا و صدا و سیما از اصلی‏ ترین همکاران رادیو قرآن در اجرای این طرح قرآنی به شمار می‏روند.

علاقه ‏مندان برای شرکت در این طرح قرآنی در فاصله زمانی اول تا 15 ماه شعبان می‏توانند با شماره تلفن‏ 55935757 همکاران مستقر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تماس بگیرند و علاقه‏ مندی خود برای قرائت حداقل یک جزء از قرآن کریم را به ثبت رسانند.

همچنین از طریق ارسال جزء مورد نظر به سامانه پیامکی 30000114 نیز می‏توانند در این طرح شرکت کنند و یا با مراجعه به سایت رادیو قرآن  www.radioquran.ir   در ختم قرآن مجید به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) ثبت نام نمایند.

رادیو قرآن و شبکه‏ های دیگر رادیویی و تلویزیونی نیز در جهت اطلاع‏ رسانی از این طرح به طور همزمان اقدام به تولید و پخش برنامه ‏هایی ویژه خواهند کرد که از جمله آنها آنونس و تیزر تبلیغ طرح و نیز برنامه ‏های محتوایی با موضوع مهدویت است.

بیایید با هدیه یک شاخه گل از قرآن، یعنی قرائت حداقل یک جزء در طرح هزاران ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر(عج) شرکت کنیم.

و این پایان خوب انتظار است...