Image result for ‫معرفی افسران‬‎

 

نام «شبکه‌های خبری‌ـ‌اجتماعی» در فضای وب با نگرش توجه بیشتر به مخاطب به میدان آمد و با ارزش‌گذاری اخبار و محتواهای گوناگون توسط مخاطبین راه‌اندازی شد. ایده‌پردازان شبکه‌های خبری‌ـ‌اجتماعی بر این باور بودند که دیگر زمانه‌ای که شورای سردبیری در روزنامه‌ها، تیترها و محتواهای روزنامه‌ها را انتخاب کنند به سر آمده و اکنون این مخاطب است که می‌تواند در این فرآیند نقش تأثیرگذاری ایفا کند. ما نیز برای احترام بیشتر به مخاطب تصمیم گرفتیم «شبکه خبری‌ـ‌اجتماعی افسران» را راه‌اندازی کنیم، با این تفاوت که این شبکه با نوآوری‌های بسیاری نسبت به دیگر شبکه‌ها همراه است که به مرور و با توجه به نیاز شما مخاطبان به آن افزوده می‌شود؛ نوآوری‌هایی که بر مبنای فرهنگ ایرانی‌ـ‌اسلامی شکل گرفته است.

ارزش‌های افسران

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.» بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 4/6/1388 در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، به نظر می‌رسد که برای حرکت هماهنگ و منسجم، نیاز به تعریف یک سری اصول مشخص مورد توافق همه داریم. در واقع تصمیم گرفته‌ایم برای طی مسیر درست در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و همچنین حرکت پیش‌برنده و صحیح در جهت اهداف نظام برای مقابله با جنگ نرم دشمن، ارزش‌هایی برای همکاری بیشتر مخاطبان با یکدیگر معرفی کنیم. به همین دلیل برای اطلاع افسران جوان مقابله با جنگ نرم، جملاتی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب استخراج کرده‌ایم که بر خود تکلیف می‌دانیم آن را در تمامی فعالیت‌های خود لحاظ کنیم. از جمله:

مخاطبان افسران

افسران می‌تواند مرجع خبری افرادی باشد که علاقه‌مند به دنبال کردن اخبار روز در موضوعات مختلف هستند. همه در افسران به هم کمک می‌کنند تا بهترین اخبار روز توسط علاقه‌مندان به آن موضوعات دیده شود؛ این کار توسط اضافه کردن محتواهای گوناگون از سایت‌های متنوع موجود در فضای وب به شبکه افسران و امتیاز دادن و همچنین انتخاب تیتر دلخواه توسط هر کاربر میسر است. افراد فعال و مولد در فضای وب، می‌توانند بهره بیشتری از شبکه خبری‌ـ‌اجتماعی افسران ببرند. افسران بستری برای توزیع بهتر، سریعتر و گسترده‌تر محتواهای تولید شده توسط این افراد است که طبیعتاً علاقه‌مند هستند مخاطبین بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر افسران می‌تواند مورد توجه کسانی قرار بگیرد که سعی دارند با دیدگاه‌ها و نظرات مردم بدون واسطه ارتباط داشته باشند.

افسران چیست؟

با توجه به تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به مقابله با جنگ نرم دشمن و توصیه ایشان مبنی بر اینکه «خودتان در مجامع فکری‌تان به دنبال راهکار باشید»، تصمیم گرفتیم تا شبکه افسران را به منظور اهداف زیر راه‌اندازی کنیم: - ایجاد بستر برای هم‌فکری و بیان دیدگاه‌ها - شبکه توزیع برای بیشتر دیده شدن محتواهای تولیدشده - انتشار سریع محتوا، ایده یا اطلاع - بسترسازی برای آزمون ایده‌های نو قبل از اجرا - توانمندسازی افسران جوان در مقابله با جنگ نرم دشمن

قوانین کلی محتوا